عضویت در سایت
نام محصول قیمت محصول تنظیمات
۱۵,۹۰۰ تومان
light box
امتیاز 5.00 پایان نامه تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک">
۱۵,۹۰۰ تومان – خرید
دسته بندی :

حجم : ۴.۲۹ MB
تعداد صفحات : ۷۴ متن اصلی
پسوند فایل : docx & pdf
پسوند فایل دانلود : ‌rar
قابلیت ویرایش : دارد
فهرست مطالب : دارد
منابع : دارد

 

پایان نامه تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک

 

پایان نامه تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک در قالب word و pdf با قابلیت ویرایش در ۷۴صفحه متن اصلی و ۱۱ صفحه (مجموعا ۸۵ صفحه) صفحه اول و فهرست مطالب تهیه و آماده چاپ می‌باشد.

در زیر فهرست پایان نامه تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت و اعتماد مشتریان بانک به همراه قسمتی از متن پایان نامه برای شما عزیزان قرار داده شده است تا در صورت نیاز با اطلاع کامل اقدام به خرید نمایید. تمامی قسمت های پایان نامه ویرایش شده و آماده چاپ می‌باشد.

 

فهرست مطالب

 

فصل اول : کلیات تحقیق

مقدمه

۱-۲بیان مسئله

۱-۳اهمیت و ضرورت تحقیق

۱-۴ اهداف تحقیق

۱-۴-۱اهداف کلی

۱-۴-۲اهداف جزئی

۱-۵فرضیات تحقیق

۱-۵-۱ فرضیه اهم

۱-۵-۲ فرضیات اخص

۱-۶ قلمرو تحقیق

۱-۶-۱ قلمرو موضوعی

۱-۶-۲ قلمرو زمانی

۱-۶-۳ قلمرو مکانی

۱-۷ محدودیت های تحقیق

۱-۸ تعریف نظری و عملیاتی واژه ها

 

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق

۲-۱مقدمه

۲-۲ تاریخچه بانکداری

۲-۳ تاریخچه بانکداری الکترونیک

۲-۴ تعاریف بانکداری الکترونیک

۲-۵ ویژگی های بانکداری الکترونیک

۲-۶ شاخه های بانکداری الکترونیک

۲-۷ کانالهای بانکداری الکترونیک

۲-۸ مزایای بانکداری الکترونیک

۲- ۹  سیرتحولات فناوری اطلاعات در بانکداری

۲-۹-۱  دوره اول – اتوماسیون پشت باجه

۲-۹-۲  دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه

۲-۹-۳  دوره سوم – متصل کردن مشتریان به حسابهایشان

۲-۹-۴  دوره چهارم  یکپارچه سازی سیستمها و مرتبط کردن مشتری با تمامی عملیات بانکی

۲-۱۰ گستره جهانی

۲-۱۱ بانکداری الکترونیکی در ایران

۲-۱۲ مشتریان بانکی و رضایتمندی ایشان

۲- ۱۲-۱ مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان

۲-۱۲-۲ -۱رضایت مشتری

۲-۱۲-۲-۲ خدمت به مشتری

بخش سوم:تحقیقات انجام شده

۲-۱۳-۱  تحقیقات داخلی

۲-۱۳-۲ تحقیقات خارجی

 

فصل سوم:روش شناسی تحقیق

۳-۱مقدمه..

۳-۲ روش تحقیق

۱-۲-۳ مراحل پیگری شده در اجرای تحقیق

۳-۳ جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق

۳-۳-۱ قلمرو موضوعی

۳-۳-۲ قلمرو زمانی

۳-۳-۳ قلمرو مکانی

۳-۴ نمونه و نمونه گیری

۳-۵ بر آورد حجم نمونه

۳-۶ معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات

۳-۶-۱ پرسشنامه

۳-۶-۲ معرفی پرسشنامه

۳-۶-۳ چگونگی طراحی نهایی پرسشنامه

۳-۷ روایی و پایانی

۳-۷-۱ روایی / اعتبار

۳-۷-۲ پایایی

۳-۸خلاصه فصل

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل آماری

۴-۱ پردازش داه ها

۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۳ روش های جمع آوری اطلاعات

۴-۴  پردازش و تفسیر داده ها

۴-۴-۱کنترل کیفیت داده ها

۴-۴-۲تفکیک داده ها

۴-۴-۳پردازش داده ها

۴-۵  مشاهده

۴-۶  مصاحبه

۴-۷ پرسشنامه

۴-۸ طبقه بندی بر اساس ماهیت پرسشنامه

۴-۸-۱ پرسشنامه باز

۴-۸-۲ پرسشنامه بسته

۴-۹ تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱۰ جامعه آماری تحقیق

۴-۱۱ جامعه آماری

۴-۱۲ تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱۳محاسبه آماره آزمون

۴-۱۴ تعیین مقدار بحرانی

۴-۱۵ آزمون t استودینت

۴-۱۶  تعیین فرضیات آزمون

۴-۱۷تصمیم گیری

 

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها

۵-۱ مقدمه

۵-۲ فرضیه ها

۵-۳ چهارچوب نظری و الگوی تحلیلی

۵-۴ روش‌های جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل

۵-۵ پیشنهادات کاربردی

۵-۵-۱رابطه بین بانکداری الکترونیک و رضایت و اعتماد مشتریان

۵-۶ پیشنهادات پژوهشی جهت تحقیقات آتی

۵-۷محدودیتها

۵-۷-۱ محدودیت تحقیق

۵-۸ نتیجه فصل

 

فهرست منابع و ماخذ

منابع فارسی

منابع انگلیسی

پرسشنامه

 

 

فصل اول : کلیات تحقیق

۱-۱ مقدمه

بانکداری الکترونیک یا برخط یا اینترنتی عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارائی آنها درارائه خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین فرآیندهای بین شعبه ای و بین بانکی در سراسر دنیا و ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان که با استفاده از آنها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک ، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ساعته ) از طریق کانال های ارتباطی ایمن و با اطمینان ، عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند .( حسنی،۱۳۸۹، ۲و۱)

 به عبارت دیگر بانکداری الکترونیکی استفاده از فناوری های پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی است و نیازی به حضور فیزیکی مشتری در شعبه نیست . به مشتریان اجازه می دهد تا معاملات اقتصادی را در یک وب سایت امن به طرقی مثل کارهای خرده بانکی یا بانک مجازی ، موسسه مالی و اعتباری یا شرکت های ساخت و ساز انجام دهند (همان.)

 

۱-۲بیان مسئله :

مسئله ای که در این تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد آن است که بانکداری الکترونیک چه تاثیری بررضایت اعتماد مشتریان بانک صادرات شهر قدمگاه  دارد

بی شک جلب اعتماد مشتریان در موسسات مالی یکی از فاکتورهای اساسی برای موفقیت این بنگاه ها در عرصه ی رقابت است و بی دلیل نیست که بسیاری از این موسسات موضوع مهم اعتماد را محور فعالیتهای تبلیغاتی خود قرار داده اند.(دنیای اقتصاد ،۱۳۹۰ ،۱۲)

مشتری برای انجام مبادلات و معاملات پولی نیازمند حس اعتماد است . بر بستر این اعتماد است که بسیاری از تعاملات شکل می گیرد و ادامه پیدا می کند .(همان )

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال با پشتیبانی فروشگاه فایل پرشین استور تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محصولات مشابه
طرح توجیهی صنایع دستی
جزئیات بیـشتر
طرح توجیهی قالی بافی
جزئیات بیـشتر
طرح توجیهی تولیدی مبلمان و مصنوعات چوبی
جزئیات بیـشتر
طرح توجیهی تولید کفش
جزئیات بیـشتر
پایان نامه مقایسه هوش هیجانی مرد سالاری و زن سالاری
جزئیات بیـشتر
برو بالا